info-Solat

Wednesday, April 25, 2012

AKPIM 2012


Anugerah Kecemerlangan Perhubungan Industri dan Masyarakat (AKPIM) 2012 anjuran Universiti Teknologi MARA (UiTM) telah berlangsung pada hari Rabu 18 April 2012 bermula jam 2:00 petang bertempat di SACC Convec, Shah Alam.

Penglibatan Komuniti Surau Al-Husna adalah melalui YBhg Ustaz Haji Mohd Takiyuddin Ibrahim yang membuat penyertaan melalui Jabatan Pengajian dan Pemikiran Islam (CITU) UiTM.  Penyertaan Komuniti Surau Al-Husna adalah berkaitan program kitar semula. Antara objektif penyertaan adalah untuk berkongsi dengan seluruh masyarakat mengenai program yang telah dijalankan sejak Julai 2005.
Penyertaan Komuniti Al-Husna adalah di bawah kategori kolaborasi UiTM dengan Masyarakat. Ustaz Takiyuddin menjuarai Anugerah kategori Individu daripada lima pencalonan peringkat akhir.  Manakala jabatan yang diwakilinya CITU dinobatkan sebagai juara peringkat Jabatan.  Anugerah khas kategori masyarakat diberikan kepada Komuniti Surau Al-Husna.
Anugerah khas ini merupakan satu lagi pengiktirafan yang diterima oleh Komuniti Surau Al-Husna.

Kategori industri juga menerima anugerah masing-masing dengan syarikat Sime Darby dinobatkan sebagai penerima anugerah khas kategori industri.  


AKPIM adalah acara tahunan yang menghubungkan UiTM dengan masyarakat dan industri serta alumni UiTM.  Hadiah disampaikan oleh pengasas UiTM YBhg Tan Sri Dr Arshad Ayob. Komuniti Surau Al-Husna diwakili oleh Setiausaha dan Bendahari.

No comments: