info-Solat

Friday, August 7, 2009

Program Bersama Nik Nur Madihah








Assalamualaikum WR. WB.,

Pada hari Rabu, 1 Julai 2009 adik Nik Nur Madihah Nik Mohd Kamal telah sudi meluangkan masa untuk hadir dan berkongsi pengalaman dengan warga Surau Al-Husna. Program bermula selepas solat Maghrib dan berakhir jam 10.30 malam.

Kami amat berbesar hati menerima kedatangan beliau meskipun hanya sebuah surau kecil yang masih dengan bangunan sementara, tidak menjadi masalah kepada beliau yang sering mendapat jemputan dari pihak-pihak yang lebih ternama.

Program ini mencipta rekod kehadiran dan penyertaan dari anak-anak ahli kariyah termasuk yang akan menduduki peperiksaan besar pada tahun ini. Terdapat juga kehadiran anak-anak pelajar dari kawasan lain yang mendapat maklumat mengenai kehadiran Nik Nur Madihah.

Ternyata, program ini amat memberi manfaat kepada seluruh warga, baik kepada anak-anak pelajar mahupun ibu bapa yang hadir. Ramai yang mengerumuni Nik Nur Madihah selepas selesai program perkongsian dan semasa menikmati hidangan yang disediakan.

Pihak kami amat berterima kasih kepada beliau yang telah sudi berkongsi pengalaman dan sentiasa mendoakan kejayaan yang berterusan kepada beliau yang akan menyambung pelajaran ke Jordan.

Wassalam.

No comments: